AICPA&CIMA Business Game-2025 завершено!

Вітаємо наших студентів з успішною участю у VІ Міжнародній бізнес-грі від AICPA&СІМА, яка завершилася 30.11.2025 року.

Це бізнес-гра від AICPA&CIMA, що заснована на фінансовому кейсі компанії «Pixx-wizz»*, кращіх практиках світових організацій, посиланнях на відповідні сторінки веб-сайту та учбовий план CIMA.

*Pixx-wizz — це котирована компанія, яка створює та продає відеоігри. Pixx-wizz генерує надходження доходу від своїх ігор кількома різними способами. Компанія розташована у Вестленді, розвиненій країні, яка має активну та добре регульовану фондову біржу. Валюта Вестленда – W$.

Бачення, місія та цінності Pixx-wizz

Бачення: Pixx-wizz завжди буде найкращим розробником ігор у реальному та віртуальному світі.

Місія: Pixx-wizz існує, щоб залучати талановитих людей, які створюють віртуальні світи і дозволяють геймерам зануритися в захоплюючі реалії. Pixx-wizz створює захоплюючі місця для роботи і розваг.

Основні цінності

Уява: Pixx-wizz створює місця, де геймери хочуть проводити свій вільний час, незалежно від того, чи збираєтесь пограти ввечері, чи згаяти час у дорозі до роботи.

Інновація: ігри Pixx-wizz визначають тенденції в галузі, тому що ми прагнемо дивувати  і захоплювати геймерів з кожним новим випуском.

Відданість: Pixx-wizz – це місце, де хочуть працювати талановиті люди. Наш творчий колектив  захоплюється розробкою нових ідей і йде шляхом створення нових форм   ігрових процесів.

Командна робота: Pixx-wizz покладається на співпрацю між усіма працівниками на всіх рівнях. Ігри  можна створити лише за наявності талановитих творчих людей, які можуть розраховувати на підтримку колеги, які керують простором, у якому вони вкладають свої таланти в роботу.

Бізнес-гра зосереджена на протиставленні застарілих, токсичних методів управління (орієнтація лише на короткостроковий прибуток, ігнорування вигорання, формальний підхід до етики) та сучасних стратегій сталого розвитку (людиноцентричність, інклюзивність, прозорість звітності та стратегічне планування на основі ESG-критеріїв).

У грі взяли участь студенти Хмельницького національного університету, які навчаються на магістерському рівні вищої освіти. В рамках вивчення дисципліни Бухгалтерський облік в управлінні підприємством участь у бізнес-грі взяли здобувачі освітньої програми «Облік і оподаткування» другого (магістерського) рівня вищої освіти: Анастасія Зімінська, Анастасія Кочура, Назар Нижник, Єлизавета Турко, Вікторія Цюпа.

Студенти спеціальності «Облік і оподаткування» беруть участь у вікторині не вперше, з 2022 року наші студенти мали успішний досвід у AICPA&CIMA Business Game-2024, AICPA&CIMA Business Game-2023,  CIMA Business Game-2022

Посилання на новину Бізнес-гри 2024

https://oa.khmnu.edu.ua/cima-business-game-2022/ За результатами проходження вікторини, в якості неформальної освіти, за отримання сертифікатів, студентам першого року навчання другого (магістерського) рівня ОП «Облік і оподаткування» було зараховано результати самостійної індивідуальної роботи (для денної форми здобуття освіти) та результати контрольної роботи (для заочної форми здобуття освіти).