Міжнародне підвищення кваліфікації «Інноваційні цифрові інструменти для дистанційного навчання: при підготовці здобувачів освіти в країнах Європейського Союзу та Україні»

Участь у міжнародних освітніх заходах та проектах дозволяє викладачам кафедри обліку, аудиту та оподаткування ознайомитись з поширеними за кордоном технологіями та інструментами організації навчального процесу, та оцінити можливість їх використання при викладанні фахових дисциплін для здобувачів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування». 

Протягом 11-20 січня 2025 року к.е.н., доценти Віктор ЛОПАТОВСЬКИЙ та Людмила БОГАТЧИК взяли участь у Міжнародному підвищенні кваліфікації «Інноваційні цифрові інструменти для дистанційного навчання: при підготовці здобувачів освіти в країнах Європейського Союзу та Україні», яке буде організовано IBR LPNT (m. Lublin, Republic of Poland) та ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» (м. Київ, Україна).

Мета міжнародного підвищення кваліфікації полягала у вдосконаленні професійної підготовки шляхом поглиблення і розширення професійних знань, умінь і навичок, формування нових професійних компетентностей, вивчення можливостей впровадження інноваційних цифрових інструментів для дистанційного навчання задля розвитку критичного, креативного та логічного мислення здобувачів вищої освіти, та способів ефективного використання можливостей інноваційних цифрових інструментів при викладанні фахових дисциплін для здобувачів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування».

Протягом навчання слухачі отримали можливість прослухати серію вебінарів, в яких були порушені питання оцінки досвіду країн ЄС щодо особливостей застосування окремих видів інноваційних цифрових інструментів для дистанційного навчання, зокрема, таких як інтерактивні хмарні технології, технології змішаного навчання, технології SMART; проведено дослідження зарубіжних тенденцій щодо гейміфікації освіти, а також вивчено способи ефективного поєднання онлайн- та офлайн-зустрічей із здобувачами вищої освіти при реалізації технологій інтерактивного навчання; розглянуто відмінності застосування інструментів програмованого та адаптивного навчання залежно від обраного напряму підготовки фахівців. 

За результатами прослуханих вебінарів слухачі Віктор ЛОПАТОВСЬКИЙ та Людмила БОГАТЧИК взяли участь у серії Internet-конференцій, під час яких за допомогою ситуативних завдань та інструментів кейс-аналізу розглянути можливості застосування вивчених інноваційних цифрових інструментів при реалізації технологій дистанційного навчання у закладах вищої освіти в Україні, зокрема, і при викладанні фахових дисциплін для здобувачів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування» у Хмельницькому національному університеті.