У Хмельницькому національному університеті проведено Всеукраїнський конкурс кваліфікаційних робіт здобувачів різних спеціальностей, які дотичні до маркетингу, реклами, digital-комунікацій та управління брендами за першим (бакалаврським) та другим (магістерським) рівнями вищої освіти.
До участі в конкурсі було представлено:
- 25 кваліфікаційних робіт бакалаврів;
- 33 кваліфікаційних робіт магістрів.
У конкурсі взяли участь здобувачі з 14 закладів вищої освіти різних регіонів України, серед яких був і випускник магістерської освітньої програми Ткач Дмитро із кваліфікаційною роботою на тему: Інтегрована система обліку та контролю за умов цифрової трансформації стратегічних форматів вимірювання на прикладі дорожньо-транспортної компанії «Воєнконверс-43», м. Хмельницький (науковий керівник – доц. кафедри обліку, аудиту та оподаткування Скоробогата Л.В.).
Над оцінюванням робіт працювала комісія у складі:
- Ольга Гончар, д.е.н., проф., професор кафедри економічної теорії, підприємництва і торгівлі Хмельницького національного університету – голова
- Анатолій Тельнов, д.е.н., проф., завідувач кафедри маркетингу Хмельницького національного університету – заступник голови
- Ольга Маслак, д.е.н., проф., завідувачка кафедри економіки Кременчуцького національного університету ім. Михайла Остроградського
- Алла Ткаченко, д.е.н., проф., завідувачка кафедри «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» НУ «Запорізька політехніка»
- Олег Кузьмак, д.е.н., проф., професор кафедри маркетингу Луцького національного технічного університету
- Ірина Поліщук, д.е.н., доц., завідувачка кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
- Петро Пуцентейло, д.е.н., проф., професор кафедри бізнес-аналітики та інноваційного інжинірингу Західноукраїнського національного університету
- Юлія Шипуліна, д.е.н., проф., професор кафедри маркетингу національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут».