Участь здобувачів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» у діловій гри

«Чи можна придбати ділову репутацію: погляд бухгалтера» з навчальної дисципліни «Облік та оподаткування в зарубіжних країнах»

Проведення аудиторних занять у форматі ділової гри є потужною складовою навчально-методичного процесу кафедри обліку, аудиту та оподаткування та сприяє інтенсифікації навчального процесу та активізації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти.

22 листопада 2023 року викладач кафедри обліку, аудиту та оподаткування к.е.н., доц. Лариса СКОРОБОГАТА провела ДІЛОВУ ГРУ для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» за освітньою програмою «Облік і оподаткування» в рамках вивчення дисципліни «Облік та оподаткування в зарубіжних країнах». Метою організації заходу було закріплення компетентностей студентів щодо міжнародної практики відображення в обліку гудвілу, а також порядку його оцінки та списання з балансу. Обрання викладачем у якості освітнього інструменту ділової гри як різновиду інтелектуального змагання дозволило здобувачам під час інтерактивного заняття максимально підтвердити не лише особисті, але й дослідницькі компетентності за визначеними тематичними напрямами. 

В процесі підготовки до заняття студентам було запропоновано створити 2 команди, у яких капітани  (роль головного бухгалтера) мали презентувати міні-лекцію (вебінар)  щодо моделей обліку гудвілу у різних країнах. Одна команда приготувала виступ на тему: «Міжнародна практика обліку гудвілу: концепції визнання та оцінки»

Інша команда представила виступ на тему: «Підходи до оцінки списання гудвілу у міжнародній практиці».

Далі команди працювали за практичними кейсами обрання методу облікової формалізації  гудвілу та оцінки наслідків в площині активи-витрати. 

Якщо команді потрібна була допомога експерта (консультація викладача), відкривалася вікторина за допомогою ресурсів kahoot та кількість отриманих балів визначала тривалість консультації для кожного учасника.

Такі етапи ділової гри дозволили кожному з учасників, показати здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу, а також вміння працювати в команді. Загалом, на думку як викладача так і здобувачів, завдання, які очікувалися від проведення ділової гри були виконані у повному обсязі. 

Запропонований в кінці заходу зворотній зв’язок у формі тестування за допомогою ресурсів Модульного середовища по курсу сприяв об’єктивній оцінці рівня засвоєння студентами теоретичного та практичного матеріалу та довів готовність студентів до використання різних технологій інтерактивної взаємодії. Студенти активно працювали на парі та з радістю підтримали ідею використання інтерактивних  освітніх інструментів, були відкриті до інноваційних технологій навчального процесу, конструктивно висловлюють свої побажання щодо способів організації подальшої співпраці.

За результатами заняття було сформовано ідеї для підготовки наукових виступів  студентів на конференціях та круглих столах, та взято зобов’язання щодо  проведенні подібних заходів у подальшому.