Вебінар «Оновлення функціоналу HR&Payroll Реліз 1.5» від TG Consulting

В рамках реалізації Меморандуму про співпрацю (№ 07-1 від 11 липня 2024 року) викладачі кафедри обліку, аудиту та оподаткування активно долучаються до навчально-консультаційних та інформаційних заходів, які проводяться фахівцями TG Consulting з метою підвищення рівня професійної фахової підготовки працівників та набуття ними нових професійних компетентностей. 

5 вересня 2024 року к.е.н., доцент Людмила БОГАТЧИК та к.е.н., доцент Віктор ЛОПАТОВСЬКИЙ взяли участь у вебінарі «Оновлення функціоналу HR&Payroll Реліз 1.5», який було проведено Вікторією КОРСУН – сертифікованим консультантом SAP Business One, провідним консультантом HR&Payroll.

Нагадаємо, що SAP Business One – це програмне забезпечення для управління бізнесом (англ. Enterprise Resource Planning – ERP), призначене для малих і середніх підприємств, що пропонується німецькою компанією SAP SE. Як ERP-рішення, у SAP Business One доступний для користувачів спосіб комплексного управління бізнесом та взаємовідносин з контрагентами. Однією з головних особливостей роботи ТG Consulting є те, що вони розробляють власні аддони для SAP Business One, що дозволяє забезпечити користувачам програмного забезпечення додатковий функціонал та вищий рівень відповідності їх бізнес-потребам.

HR&Payroll – це ERP-рішення, яке дозволяє вести кадровий облік та нараховувати заробітну плату у відповідності до вимог вітчизняного облікового законодавства. Фахівці ТG Consulting постійно працюють над оновленням та доповненням аддону. Відмітимо, що оновлення HR&Payroll (реліз з оновленим функціоналом) планово відбувається раз на півроку, проте у випадку змін в правовому полі щодо організації та ведення кадрового обліку проводиться позачергове оновлення програмного забезпечення. За три місяці до виходу наступного релізу на сайті компанії оголошується його склад з переліком змін та додатків, що дозволяє всім зацікавленим користувачам отримати повне уявлення про характер перетворень та оцінити їх вплив на роботу з програмним продуктом. 

Під час вебінару спікер Вікторія КОРСУН детально ознайомила слухачів з оновленими можливостями HR&Payroll Реліз 1.5, зокрема, які стосуються:

– виникнення можливості скасування документів кадрового обліку та документів нарахувань з урахуванням наявності підпорядкованих їх документів;

– поява контролю внесених змін до документів у «Закритому періоді»;

– реалізація функції створення документів нарахувань на підставі переліку документів кадрового обліку: «Відпустка – Суміщення посад/Виконання обов’язків»; «Повернення на робоче місце – Нарахування за лікарняним листом»; «Повернення на робоче місце – Нарахування за лікарняним листом» тощо;

– поява можливості формування вихідних платежів з ПДФО у розрізі його отримувачів, визначених для кожного працівника;

– реалізація функції створення об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ, зокрема, додавання можливості автоматичного заповнення Додатку 6 на підставі даних системи та ін.

Вважаємо, удосконалення розробниками аддону HR&Payroll Реліз 1.5 дозволило суттєво покращити роботу користувача з програмним продуктом, а реалізовані ряд додаткових функцій значно покращили можливості організації облікових робіт з персоналом на підприємстві. Доповнення аддону здатністю графічного представлення результатів аналітичної обробки інформації сприяло суттєвому пришвидшенню роботи з даними, які можуть бути виділені з кадрових документів та документів з різних видів нарахувань та виплат працівникам.

За результатами участі у вебінарі слухачі отримали можливість покращити рівень власних професійних компетентностей та оцінити можливості роботи облікових працівників з HR&Payroll Реліз 1.5, що дозволить в майбутньому використати набуті знання при підготовці здобувачів вищої освіти за спеціальністю 071 Облік і оподаткування.