Приймаючи рішення про вихід на міжнародні ринки, перед вітчизняними суб’єктами господарювання постає цілком логічне питання щодо вивчення культурних відмінностей та ментальних особливостей потенційних покупців, що в подальшому повинно бути враховано при плануванні стратегії просування товарів, і складанні бюджету маркетингової політики. Безумовно, вивчення факторів, які формують поведінку споживачів, сприяє суттєвому зменшенню витрат на просування товарів, водночас дозволяє підвищити зацікавленість в них серед іноземних покупців, і як наслідок – з меншими витратами сформувати дієву стратегію гнучкої експортної експансії.
23 жовтня 2024 року в рамках вивчення дисципліни «Облік і оподаткування зовнішньоекономічної діяльності» к.е.н., доценти кафедри обліку, аудиту та оподаткування Людмила БОГАТЧИК та Віктор ЛОПАТОВСЬКИЙ разом зі здобувачами вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 071 «Облік і оподаткування» взяли участь у вебінарі «SEO для експортерів. Як збільшити впізнаваність на міжнародних ринках?», який був проведений за ініціативи Школи бізнесу Нової пошти. Модератором зустрічі був Влад СІДНЬОВ – експерт з підвищення конверсії (CRO), розробки сайтів та веб-аналітики; спікером вебінару була Ольга МАКУШИНА – засновниця агенції NA CHASI, спеціалізується на розробці сайтів та SEO-просуванні, Digital-маркелогиня, менторка в U&We Community, Enpact Community.
Загалом термін SEO є абревіатурою від англійського терміну «Search Engine Optimization», що переводиться як «оптимізація під пошукові системи». Безумовно, робота з SEO є важливою при побудові експортної стратегії виходу на міжнародні ринку, та потребує врахування можливих понесених витрат від реалізації комплексу заходів, пов’язаних з привабленням потенційних споживачів до роботи з сайтом саме вашої компанії.У процесі своєї доповіді Ольга МАКУШИНА детально зупинилась розгляді таких питань, як умови застосування SEO для експорту, надала поради щодо налаштування мовних версій сайту, обґрунтувала необхідність локалізації контенту та його підлаштування під ментальні особливості потенційних споживачів.
Наголошуючи на важливості впровадження SEO для експортерів, спікер розглянула кілька успішно реалізованих їх організацією практичних кейсів із застосуванням саме інструментарію оптимізації під пошукові системи, та довела доцільність його використання при формуванні вітчизняними підприємствами своєї експортної стратегії.
Для здобувачів вищої освіти спеціальності 071 «Облік і оподаткування» участь у вебінарі дозволила покращити ступінь поінформованості щодо планування та реалізації витратної складової проекту з виходу на міжнародні ринки, оцінки доцільності понесених витрат, порядку їх відображення на рахунках обліку та в звітності, а також пропозиції спікера щодо використання програмного забезпечення для більш наочного порівняння витрат при оцінці альтернативних варіантів рішень. Отримані під час прослуховування доповіді та участі в дискусійній платформі знання успішно будуть застосовані під час вивчення дисципліни «Облік і оподаткування зовнішньоекономічної діяльності».